Замовляти товари від Оріфлейм через Інтернет - це не тільки вигідно і надійно , але й дуже зручно. Вам не доведеться кудись йти , стояти в чергах , витрачати свій особистий час і т.д. Замість усього цього Ви зможете вибрати цікавлять товари та оформити замовлення , прямо не виходячи з дому. Використовуйте сервіс " Адресної доставки" по Україні , і кур'єр доставить замовлення прямо Вам додому!
Після того , як Ви зареєструєтесь , Ви отримаєте персональні дані для входу на офіційний сайт компанії « Оріфлейм » (номер консультанта , а також пароль). Увійдіть в розділ "Для консультантів " зі своїм номером і паролем..
Тут в нижній частині сайту будуть розташовані посилання на Вашу кошик і поточний каталог. Ви зможете додавати в кошик будь-яку продукцію з каталогу за допомогою форми швидкого замовлення , а також з інших розділів сайту , для цього потрібно натиснути кнопку " Додати до замовлення " , яка знаходиться поруч з понравімшімся товаром.
Посилання на Корзину і Поточний каталог.
Вся обрана Вами продукція до оформлення замовлення буде знаходитися в Кошику. У кошик можна додавати товари , а також видаляти їх звідти . Посилання на саму корзину знаходиться праворуч в нижній частині сторінки. При натисканні на посилання Каталог внизу зліва Ви перейдете на сторінку з поточним каталогом. Переверніть сторінку 1 натисканням лівої кнопки мишки , натисніть на будь-який товар під сторінками каталогу , і Ви побачите його опис.
Вибір товарів з каталогу.
При натисканні кнопки " Додати до замовлення " Ви додасте товар в свою корзину. Таким же чином можна додавати інші товари з каталогу або з інших розділів сайту. Після того , як Ви додасте все необхідне , натисніть посилання Кошик , вона знаходиться праворуч в нижній частині сайту у вигляді візка. Там Ви побачите список вибраних товарів.
Ваш кошик.
Тут можна поміняти кількість кожного товару , а також видалити зайві . Для того , щоб змінити кількість , поміняйте відповідне число навпроти товару , після чого натисніть на кнопку Оновити замовлення . Для того , щоб видалити який-небудь товар , натисніть червоний хрестик навпроти нього . Коли Ваше замовлення вже зібраний , переходите до його оформлення . Для цього необхідно вибрати тип доставки і відповідний філія . У Оріфлейм Ви можете отримати своє замовлення декількома способами , включаючи доставку на будинок. Вибирайте для себе найзручніший спосіб.
Отримання замовлення на СПО.
Майже в будь-якому населеному пункті України працюють Сервісні Пункти Оріфлейм ( СПО ) . Більш детальну інформацію про СПО у Вашому місті можна дізнатися на офіційному сайті компанії. Доставка замовлення на СПО , як правило , здійснюється протягом 3-4 днів після його оформлення . Отримати своє замовлення потрібно протягом 7 днів з дня доставки. Для того , щоб отримати замовлення на СПО , виберіть відповідний пункт після вибору філії . Після цього правильно виберіть зі списку своє місто , а потім найближчим СПО (якщо їх декілька).
Отримання замовлення в СЦ.
Даний спосіб доступний тільки в таких містах , як: Київ , Донецьк , Дніпропетровськ, Львів , Харків , Одеса та Сімферополь . Отримати своє замовлення в Сервісному Центрі Ви зможете в день його оформлення або не пізніше ніж через 3 дні з дня оформлення.
Cервис " Адресної доставки" по Україні.
Даний спосіб доступний в Києві ( 5000 Київ- Доставка додому ) і для всіх населених пунктів України ( 8 Доставка додому по насел.пункт.Украіни ) .
Замовлення , що оформлені до 15:00 , доставляють:
1 ) в обласні центри не пізніше 3-го дня ;
2 ) у районні центри не пізніше 7 -го дня ;
3 ) в інші населені пункти не пізніше 14 -го дня .
Оплатити замовлення можна готівкою кур'єру прямо при отриманні. Перед самим оформленням замовлення , перевірте / змініть Адреса в Тип - Доставка в розділі Налаштування Персонального Профілю - Адреси - Тип Адреси " Доставка ". Щоб дещо змінити, клікніть на підкреслений адресу в Тип Доставка - редагування стане доступним в новому вікні. Будьте уважні , що без адреси " Доставка " замовлення будуть анулюватися і не доставлятися.
Оформлення замовлення.
Після визначення всіх параметрів доставки натискайте на кнопку " Перейти до оформлення замовлення ". З'явиться вікно з підтвердженням пункту і способу доставки , якщо ж все вірно , то натискайте "Так".
Підтвердження пункту і способу доставки
Так Ви перейде на сторінку Ваше замовлення - Крок 1.
Ваше замовлення - Крок 1
На даному етапі Ви можете додати коди товарів з Бізнес каталогу , а також вибрати конкретний спосіб оплати. Припустимо , Спосіб оплати виберемо Оплата при отриманні , натискаємо кнопку Далі. Після цього з'явиться сторінка Крок 2 - Підтвердження Замовлення.
Крок 2 - Підтвердження Замовлення
На даному етапі Ви побачите , які товари додані і за якою вартістю , а які відсутні. Відсутні товари виділяються рожевим кольором. Товари з резерву виділяються блакитним кольором , вони знаходяться на початку списку. Можна відмовитися або зменшити число товарів з резерву , для цього натисніть на кнопку Резерв , внесіть потрібні зміни по резерву , потім поверніться у замовлення, натиснувши кнопку В замовлення.
Зверніть увагу! На цьому етапі Ваше замовлення ще не збережено , Ви зможете повернутися , щоб додати або видалити товари з кошика . Для цього натисніть на кнопку Назад або просто вийдіть в розділ Для консультантів. Після натискання кнопки Зберегти Ваше замовлення буде збережений в системі , після чого скасувати його або змінити буде неможливо. Саме тому завжди будьте уважні при збереженні своїх замовлень!
Якщо все вірно , Ви готові зберегти замовлення , то натискайте на кнопку Зберегти. Таким чином , Ваше замовлення збережеться і буде доставлений в зазначені терміни.
Якщо Ви ще не зареєстровані в Оріфлейм , то можете зареєструватися у нас на сайті. реєстрація
Якщо у Вас які-небудь проблеми з оформленням замовлення або Ви не впевнені в тому , який вибрати спосіб доставки , то звертайтеся до нас за контактними даними , вказаними на сайті , телефонуйте або пишіть , ми з радістю Вам допоможемо !
Олена |
Світлана тел.: +38 0974257355 |